Ledare/administratör?
Logga in på SportAdmin här
Medlem/målsman?
Logga in på Mina sidor här
P.g.a. att det kommer bli dåligt väder imorgon med snöblandat regn och hårda vindar så har vi beslutat att flytta arbetsdagen till söndag istället.
Hoppas så många som möjligt kan delta då :)